عسل و مربا

وبسایت سرگرمی

عسل و مربا

وبسایت سرگرمی

  • ۰
  • ۰

شارژ ارزان رایتل

خرید آنلاین کارت شارژ رایتل

خرید اینترنتی کارت شارژ رایتل
دیشب نبودی که چه محشر کردم با اشک تمام کوچه را تر کردم دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد دلبستگی ام را به تو ثابت کردم
هیچ وقت تو نمیتونی فصل رو تغییر بدی ، ولی‌ میتونی‌ نحو زندگیتو تغییر بدی.اینجوری تو میتونی‌ زندگی‌ کنی‌. تو هر فصلی که هستی‌،بدون که تموم می‌شه و یه فصل دیگه میاد.
همیشه انعطاف پذیر باش! 
شارژ فروشی رایتل

خرید آنلاین شارژ رایتل

رایتل
من وقتی از آسانسور میام بیرون میزنم برگرده همکف







هم اونکه تازه از راه رسیده منتظر نمیشه، هم قاتلام نمیفهمن کدوم طبقه رفتم😐😐😂
#واقعیت #طنز
همسایمون یوگا کار میکرد چند وقت پیش تو سن 35 سالگی بر اثر سکته قلبی مرد
.
.
.
.
.
.
اونوقت بابا بزرگ رفیقم تریاک میکشید تو سن 90 سالگی با موتور تصادف کرد و مرد.
قانع شدین یا بازم بگم؟ 😂

البته نکشیدا شوخی میکنم 😃
#طنز #واقعیت
خرید شارژ رایتل

شارژ رایتل

خرید اینترنتی شارژ رایتل
خرید شارژ رایتل دختر یکی از اقوام بعد از بیست سال دوباره اومده خونمون
میخاست نماز بخونه گفت قبله کدوم وره نشونش دادم
خیلی جدی گفت
واااااای هنوز قبلتون همینوره



#طنز #واقعیت #دلنوشته #عاشقانه
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﻦ ﺷﺒﺎﻫﺖ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺏ ﺍﻭﻥ
ﺳﻨﺠﺎﺏ ﺗﻮ ﻋﺼﺮ ﯾﺨﺒﻨﺪﺍﻥ ﺩﺍﺭﻩ
ﻓﻘﻂ ﺍﻭﻥ ﻫﻤﺶ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻓﻨﺪﻕ ﺑﻮﺩ
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﻦ ﺑﺎ ﻫﻤﻮﻥ ﭘﺸﺘﮑﺎﺭ ﺩﻧﺒﺎﻝ دوس دختر ﻣﯿﮕﺮدم (*_*)


#طنز
خرید کارت شارژ رایتل

کارت شارژ رایتل
آقا من بین دو تا از کاندیداها واقعا موندم به کدوم رأی بدم






یکیشون ظهر روز رأی گیری ناهار کوبیده میده اون یکی زرشک پلو با مرغ

واقعا انتخاب فرد اصلح سخت شده😓😔
#واقعیت #طنز
شما به هر ایرانی بگی ۱۰ میلیارد بهت بدیم چیکار میکنی؟
حتماً میگه : میذارم بانک سودشو میخورم!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یعنی میخوام بگم حتی تو رویاهامونم تنبل ترینیم !! 😂
#واقعیت #طنز
فروشگاه شارژ رایتل

  • ۹۴/۱۲/۱۸
  • شکری محد آقا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی