عسل و مربا

وبسایت سرگرمی

عسل و مربا

وبسایت سرگرمی

  • ۰
  • ۰

آشنایی کامل با رومینگ ملی

سلام در این مطلب قرار است شما را با رومینگ ملی آشنا کنیم و هم چنین چند روش خرید شارژ را برسی کنیم. قرار است برای نخستین بار در کشور رومینگ ملی بین اپراتور رایتل، اپراتور همراه اول و اپراتور ایرانسل برقرار شود.

روش خرید شارژ اول: خرید شارژ به صورت مستقیم، هدف از برقراری رومینگ ملی این است که اگر در منطقه ای سیم کارت یک اوپراتور آنتن دهی مناسبی نداشت، مشترک بتواند از آنتن اپراتورهای دیگر که در آن منطقه پوشش مناسب را دارند، استفاده کند شارژ را به صورت مستقیم بخرید.

با رومینگ ملی همه جا آنتن خواهید داشت

اگر شما با روش های خرید شارژ ایرانسل آشنایی ندارید با ما همراه باشید. به این ترتیب با این تفاهم، اپراتور رایتل از آنتن همراه اول و ایرانسل استفاده خواهد کرد تا پوشش مناسب تری برقرار کند. رایتل در بسیاری از شهرهای کشور فاقد پوشش و آنتن دهی است و به گفته مدیرعامل این اپراتور، به خصوص برای پوشش جاده ای که نیازمند صرف هزینه‌های سنگین است، روی رومینگ ملی بسیار حساب کرده. روش خرید شارژ به صورت اینترنتی روشی بسیار ساده و کاربردی می باشد.

آیا با رومینگ ملی آشنایی دارید؟

به صورت آفلاین و بدون اینترنت نیز شما می توانید شارژ ایرانسل خریداری نمایید. این خبر قرار است هفته آینده به مناسبت نیمه شعبان از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شود. طبق شنیده های دیجیاتو، بیش از یک سال است که رومینگ بین رایتل و ایرانسل برای تست فعال شده و در حال حاضر، در چند استان کشور در جریان است. هنوز هیچ یک از این اوپراتورها بیانیه رسمی در این باره نداده اند با انجام خرید های خود به صورت اینترنتی، به حفظ محیط زیست کمک کنید.

  • ۹۵/۰۹/۲۲
  • شکری محد آقا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی