عسل و مربا

وبسایت سرگرمی

عسل و مربا

وبسایت سرگرمی

  • ۰
  • ۰

با کمک بسته های اینترنت چندکاربره ایرانسل می توانید از با خرید و فعال کردن یک بسته ایرانسل، چندین مشترک از آن استفاده نمایند در این مطلب با جزئیات این طرح و نحوه فعال سازی آن آشنا خواهید شد.

اینترنت ایرانسل با دارا بودن بسته های فراوان به گزینه اول بسیاری از کاربران تبدیل شده است، یادتان هست دو ماه پیش در مطلبی ضمن اعلام سرویس های جدید چند ماهه اپراتور دوم از راه اندازی بسته های اینترنت ایرانسل با قابلیت استفاده چند نفر یا چند دستگاه به شما خبر دادیم. حالا ایرانسل پس از دو ماه از اعلام دیجیاتو این سرویس را راه اندازی کرده است و شما می توانید بسته های اینترنت خود را بین سیم کارت های خود یا با خانواده و همکاران خود به اشتراک بگذارید، ایت طرح جدید ایرانسل بسیار کاربردی می باشد.

اگر می خواهید بسته های اینترنت ایرانسل را به صورت اینترنی خریداری نمایید و لیست بسته ها به همراه کد دستوری ویژه آن را مشاهده نمایید به وبسایت این اپراتور مراجعه نمایید، در این سرویس، تنها با خرید یک بسته اینترنتی می توانید آن را بر روی دو یا سه سیم کارت فعال نمایید. این خدمت برای خانواده ها، شرکت ها، سازمان ها، دوستان صمیمی و افرادی که چند دستگاه همراه(چند موبایل و تبلت) دارند بسیار کاربردی خواهد بود. در حال حاضر این سرویس فقط برای اینترنت همراه ایرانسل راه اندازی شده ولی خبری از راه اندازی این خدمت در دیگر اپراتورهای تلفن همراه ایران نیست. با شماره گیری کد #400* می‌توانید از جزئیات کامل این حساب مطلع شده و نسبت به مدیریت حساب، خرید بسته‌های افزایشی و موارد دیگر اقدام نمایید.

طریقه فعال سازی

برای خرید بسته اینترنتی ایرانسل روش های متنوعی وجود دارد همچنین برای فعال کردن این طرح باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • خرید بسته های ایرانسل با استفاده از اینترنت بسیار ساده می باشد و برای فعالسازی کد #1*3*400* را شماره‌گیری کرده و امکانات دیگر را در منوهای موجود مشاهده نمایید. در صورت تمایل به غیر فعالسازی نیز می‌توانید کد #4*1*400* را در دستگاه خود وارد کنید.
  • روشی دیگر برای خرید بسته های ایرانسل استفاده از اپلیکیشن خرید شارژ می باشد که با افزودن زیرشاخه به حساب اصلی می‌توانید به زیر شاخه‌های خود امکان دهید از حساب «چند کاربره» استفاده کنند. برای این امر کد #1*2*1*400* را شماره­ گیری نمایید.

لیست بسته های چندکاربره ایرانسل

اگر می خواهید تمام بسته های ایرانسل به همراه قیمت و نحوه فعال سازی آنها را مشاهده کنید به وبسایت ما مراجعه کنید که قرار است ایرانسل در ابتدا 3 طرح را برای این کار در نظر بگیرد و پس از آن دیگر بسته ها را برای خدمت اینترنت چندکاربره به این بخش وارد می کند. این سه پیشنهاد بر اساس اطلاعات دریافتی دیجیاتو به شرح زیر است:

بسته های اینترنت چند کاربره ایرانسل

نکات این طرح

  1. بسته های اینترنت ایرانسل: در نظر داشته باشید در صورتی که اگر به عنوان سرشاخه بخواهد از بسته ویژه حساب «چند کاربره» اینترنتی استفاده نماید، حتما باید شماره تلفن همراه خود را به عنوان زیرشاخه اضافه کنید.
  2. «بسته های شگفت انگیز» همچنین اولویت استفاده از بسته افزایشی حساب «چند کاربره» از دیگر بسته ها بالاتر است. یعنی اگر در حال حاضر بسته اینترنت دیگری نیز داشته باشید، در صورت مصرف اینترنت ابتدا از اعتبار بسته افزایشی حساب «چند کاربره» کسر خواهد گردید.
  3. «بسته های ثابت» برای فعال شدن این حساب لازم نیست اعضا بسته یا پیشنهاد اینترنتی دیگر داشته باشند ولی فعال بودن بسته و پیشنهاد دیگر، خللی در فعال شدن این حساب و استفاده از آن پیش نمی آید.
  4. «بسته های روزانه» بهتر است اگر می خواهید این سرویس را فعال کنید، از بسته دیگر استفاده نکرده تا حجم آن بسته هدر نرود.
  5. «بسته های ماهانه» هنگام وارد کردن شماره زیر شاخه دقت نمایید.
  6. «بسته های نامحدود» سر شاخه می تواند خود در حساب مذکور عضو نباشد.
  7. «بسته های هفتگی» اگر از چند دستگاه همراه مانند یک تبلت و یک موبایل استفاده کنید این سرویس باعث کاهش هزینه های اینترنت شما خواهد شد و دیگر نیازی به فعال سازی دیتا در همه سیم کارت های خود نخواهید بود.

 بسته های اینترنت ایرانسل

موراد کاربردی این طرح

  1. خرید بسته اینترنتی ایرانسل با کمک اینترنت نیازمند دارا بودن یک کارت بانکی عضو شتاب به همراه رمز دوم آن می باشد که وقتی به جز یک سیم کارت در تلفن همراه خود، سیم کارت دیگری در تبلت و یا موبایل دیگری در اختیار دارید، به جای شارژ چندین حساب ایرانسلی خود کافیست یک خدمت چند کاربره را فعال کرده و بسته افزایشی مربوط را برای آن انتخاب نمایید، اگر می خواهید بسته های نامحدود ایرانسل را فعال نمایید بایستی به بسته های ساعتی این اپراتور مراجعه نمایید.
  2. – در بخش مربوط به خرید بسته های اینترنت ایرانسل، راهنمای لازم جهت غیرفعال کردن تمدید خودکار بسته ها درج شده است و یک سرویس «چند کاربره» ساخته و آن را بین دوستان ایرانسلی خود به اشتراک بگذارید.
  3. – بسته های شگفت انگیز ایرانسل به این منظور ارائه شده اند که شما بتوانید با وارد کردن کد شارژ بسته اینترنت را به صورت مستقیم خریداری نمایید و به عنوان پدر خانواده حسابی مشترک برای اعضای خانواده خود ایجاد نموده و آن را به همه اعضای ایرانسلی خود هدیه دهید.
  4. – توجه داشته باشید که بسته های اینترنت ثابت ایرانسل را برای سیم کارت های معمولی خریداری نکنید. اگر مدیر یک شرکت هستید می توانید با ایجاد این حساب مذکور، کارمندان خود را مشترک آن کنید. بسته های نامحدود ایرانسل دارای اعتبار زمانی 1 و 2 ساعته می باشند.
  • ۹۵/۱۰/۱۱
  • شکری محد آقا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی