عسل و مربا

وبسایت سرگرمی

عسل و مربا

وبسایت سرگرمی

  • ۰
  • ۰

در دورانی به سر می بریم که گوشی ها هوشمند سلطان بلامنازع گجت های هوشمند می باشند و رشد استفاده از این محصولات بسیار بالا می باشد به طوری که پیش بینی شده است تا سال 2020، 75 درصد از ترافیک وب مربوط به گوشی های هوشمند باشد.

با توجه به همین مسائل اغلب شرکت ها و سایت ها برای رساندن خدمات خود به مشتریان و جا نماندن از سایر رقبا، اقدام به ارائه اپلیکیشن ها اختصاصی خود برای گوشی های هوشمند نموده اند.

در این میان به دلیل اینکه 80 درصد از تلفن های هوشمند جهان بر بستر پلتفرم اندروید می باشند بدیهی است که اولین ورژن این نرم افزارها برای گوشی های اندرویدی عرضه شوند.

با توجه به مطالب فوق و اهمیت توسعه اپلیکیشن هر شرکت و سایت برای گوشی های هوشمند، وبسایت ایتور که سایتی جامع برای فروش محصولات مجازی اعم از کارت شارژ، گیفت کارت، لایسنس و غیره می باشد در کنار نسخه تحت وب خود، اپلیکیشن اندرویدی فروشگاه خود را نیز ارائه داده تا در این رقابت از سایر رقبا عقب نماند.

در این پست نگاهی ریزبینانه به تمام زوایای این برنامه اندرویدی خرید شارژ و پرداخت قبض خواهیم داشت توضیحات کاملی در مورد بخش های مختلف این نرم افزار به همراه معایب و مزایای آن ارائه خواهیم کرد برای آشنایی بیشتر با این نرم افزار خرید شارژ با ما همراه باشید.

نرم افزار اندرویدی خرید شارژ ایتور

مقدمه

در نگاه اول این نرم افزار ایده و طرح خاصی نسبت به رقبای خود ندارد و همچنین رابط کاربری آن در سطح معمولی می باشد و نکته حائز اهمیتی در آن نتوان پیدا کرد. ولی از جهتی دیگر اگر بخواهیم امکاناتی که این اپلیکیشن در کنار کاربرد پذیری ارائه کرده است به موارد حائز اهمیتی خواهیم رسید در مرحله ی اول بهتر است به کلیات امکاناتی که این برنامه دارد آشنا شوید.

لیست امکانات:

 

  • امکان پرداخت تمامی قبوض خدماتی به همراه ویژگی اسکن بارکد قبض
  • امکان پرداخت قبض جریمه و خلافی خودرو
  • خرید کارت شارژ برای تمامی اپراتورهای کشور در قیمت های متنوع
  • خرید شارژ مستقیم
  • خرید لایسنس آنتی ویروس به صورت سالانه
  • خرید گیفت کارت در قیمت های مختلف
  • خرید بسته های اینترنتی
  • ارائه گزارشات خرید های گذشته شما
  • بخش اخبار
  • بخش مرتبط با معرفی و نحوه فعال و یا غیر فعال سازی خدمات اپراتورها

 

 

در زیر به معرفی اجمالی هر کدام از این بخش ها خواهیم پرداخت.

 

امکان خرید بسته های اینترنت ایرانسل، رایتل و همراه اول

نرم افزار اندرویدی ایتور این امکان را برای کاربران خود مهیا نموده است تا بتوانند در کمترین زمان بتوانند هر کدام از بسته های اینترنت را نیاز دارند خریداری نمایند این بخش از نرم افزار لیستی از بسته های اینترنتی که هر کدام از اپراتورها ارائه می نمایند را به شما نشان خواهد داد که شما می توانید مبلغ و سایر جزئیات آن را مشاهده نمایید.

در همین بخش می توانید به صورت آنلاین و یا با کمک USSD مبلغ بسته را پرداخت کنید و بسته بلافاصله برای شما فعال خواهد شد.

همچنین در نسخه تحت وب این اپلیکیشن شما نیز از بخش خرید بسته اینترنت می توانید اقدام به خرید بسته اینترنت ایرانسل نمایید.

امکان پرداخت قبوض

هر نرم افزار پرداخت قبض ایتور این امکان را فراهم می کند که شما بتوانید تمامی قبض های خود را از قبیل قبض برق، آب، گاز، تلفن ثابت، موبایل و قبض جریمه را هم به صورت آنلاین و با کمک درگاه های بانک ها و هم به صورت آفلاین و استفاده از کدهای USSD پرداخت نمایید. اپلیکیشن ایتور نیز از این قضیه مستثنا نمی باشد و این امکان را برای کاربران خود مهیا نموده است.

با کمک این بخش از نرم افزار شما می توانید تمام قبض های خود را با کمک وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت و یا با استفاده از بارکد قبوض پرداخت نمایید. 

یکی دیگر از امکانات این بخش، امکان دریافت مبلغ قبض میان دوره و پایان دوره برای سیم کارت های دائمی همراه اول می باشد.

بخش پرداخت قبوض - اپلیکیشن پرداخت قبوض

 

امکان پرداخت قبض جریمه

یکی دیگر از اپلیکیشن های موجود در این زمینه مربوط به نرم افزار پرداخت قبض جریمه ایتور می باشد که این امکان در کنار سایر امکانات نرم افزار ایتور قرار گرفته است. برای استفاده از این بخش کافی است که شما ابتدا به سایت راهور مراجعه نمایید سپس با دریافت قبض خلافی خودروی خود به این بخش از نرم افزار مراجعه نمایید و با کمک شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض جریمه خود را پرداخت کنید.

 

خرید کارت شارژ

یکی دیگر از امکانات نرم افزار خرید شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل، امکان خرید کارت شارژ برای تمامی اپراتورها می باشد. اپراتورهایی که از داخل نرم افزار برای آنها می توانید شارژ تهیه کنید به این شرح می باشد: اپراتور ایرانسل، اپراتور رایتل، همراه اول و تالیا.

در این قسمت شما می توانید در مبلغ های متنوعی شارژ خریداری نمایید و مبلغ آن را به صورت آنلاین و یا آفلاین پرداخت نمایید.

بخش خرید کارت شارژ اپلیکیشن

 

خرید شارژ مستقیم

یکی دیگر از امکاناتی که اغلب نرم افزار خرید شارژ مستقیم دارا می باشند، امکان خرید شارژ تاپ اپ می باشد این قسمت از نرم افزار خرید شارژ مستقیم رایتل، ایرانسل و همراه اول این امکان را به شما میدهد که بتوانید به صورت مستقیم و بدون نیاز به وارد کردن کد شارژ، سیم کارت خودتان را شارژ کنید.

این سرویس برای اپراتورهای ایرانسل، رایتل و همراه اول در دسترس می باشد و مانند بخش خرید کارت شارژ، شما می توانید ملبغ آن را به صورت آنلاین و یا آفلاین با کمک تمامی کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت نمایید.

 

قسمت خرید لایسنس آنتی ویروس

این بخش از نرم افزار یک امکان جدید را برای شما مهیا می نماید که در نرم افزار های مشابه آن را تا به حال مشاهده نکرده ام این امکان مربوط به نرم افزار خرید لایسنس آنتی ویروس ایتور می شود که با کمک آن می توانید برای PC یا گوشی خود آنتی ویروس های Bitdefender و Eset را تهیه نمایید و از امن بودن سیستم خود آسوده خاطر باشید.

در این بخش فقط می توان به صورت آنلاین خرید کرد و پس از تکمیل مراحل خرید اطلاعات تکمیلی برای شما ایمیل خواهد شد پس در وارد کردن آدرس ایمیل دقت نمایید.

 

خرید گیفت کارت

این بخش نیز به مانند بخش قبلی کمتر در نرم افزار های خرید شارژ وجود دارد ولی از آنجایی که نرم افزار خرید گیفت کارت ایتور یکی از نرم افزار های کاربردی در گوشی های اندرویدی می باشد در اپلیکیشن ایتور گنجانده شده است.

در این قسمت از نرم افزار شما می توانید گیفت کارت های گوگل پلی، ایکس باکس، آیتونر، پلی استیشن و آمازون خریداری نمایید که هر کدام از آن در جایگاه خاصی کاربرد دارد به عنوان مثال گیفت کارت های گوگل پلی برای خرید نرم افزار اندوریدی از مارکت گوگل کاربرد دارد.

  • ۹۵/۰۹/۱۰
  • شکری محد آقا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی