عسل و مربا

وبسایت سرگرمی

عسل و مربا

وبسایت سرگرمی

  • ۰
  • ۰

وقتی خودمو جلوی آینه میبینم میفهمم که خوشگلی چقدر دردسر داره!! خوش به حالتون که دردسر ندارین

روزگاری شد و کسی مرد ره عشق ندید / حالیا چشم جهانی نگران من و توست . . .

کارت شارژ رایتل

یادش به خیر بچه که بودیم منتظر میموندیم تا مهمونا برن تو حیاط یا دم در واسه خداحافظـــی … موقعیت مهیا میشد واسه “پاتکـــــــ” زدن به آجیل و شیرینی ها … سایت کارت شارژ رایتل اگه تو کوچه پس کوچه های قلبم گم شدی،دنبال هیچ کس نباش تا بهت آدرس بده، چون فقط تو اونجا هستی

کارت شارژ های رایتل

مرد یعنی کار و کار و کار و کار یکسره در شیفت های بیشمار مثل یک چیزی میان منگنه روز و شب از هر طرف تحت فشار مرد یعنی سکته ، یعنی سی سی یو خلقتش اصلا به این درد بود ختم مطلب ، مرد یعنی جان نثار تا درآرد روزگار از وی دمار کارت شارژ فروشی رایتل زن از شوهرش پرسید: چرا وقتی که من آواز میخوانم، تو از پنجره بیرون را نگاه میکنی و میخندی؟ شوهر میگه: برای اینکه همسایه ها فکر نکنن من دارم تو را کتک می زنم و تو داری جیغ و داد و گریه می کنی

سرویس فروش کارت شارژ رایتل ایتور

زن: تموم بچه ها عقلشونو از من به ارث بردن مرد: حق با توست، چون عقل من سر جاشه! فروشگاه اینترنتی کارت شارژ رایتل سراغ همه میرود ... ! چه هرزه ایست .... ! این تنهایی ... !

شارژ های ارزان رایتل

دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است (دکتر علی شریعتی) کارت شارژ رایتل رفتم دم گل فروشی هر چی گشتم قشنگ ترین گلم رو ندیدم . آخه گوسفند ! چرا اون گل رو خوردی؟

اشتبـــاه از مـــن بـــود پـــر رنـــگ نـــوشتـــه بـــودمـــت بـــه سختـــی پـــاک میشـــوی

آدم دست هر کسی رو نمی گیره بیاره تمام زوایای تنهاییشُ رو نشونش بده تنهایی حرمت داره

  • ۹۴/۱۰/۱۶
  • شکری محد آقا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی