عسل و مربا

وبسایت سرگرمی

عسل و مربا

وبسایت سرگرمی

  • ۰
  • ۰

خدایا ، راهی نمیبینم ، آینده پنهان است اما مهم نیست همین کافیست که تو راه رامیبینی و من تو را

بیست سوالی غضنفر: ‏-جانداره ‏-نه الهی...چرامرده؟

خرید شارژ رایتل

آدما رو زیاد تنها نذارین تو تنهاییشون یه دنیایی برا خودشون میسازن که دیگه شما توش نیستین !!! خرید اینترنتی شارژ رایتل گاهی بعضی ها رو ؛ خیلی راحت می بخشی ! چون دوس داری ، بازم تو زندگیت باشن ... !!

شارژ رایتل

در دسترس بودنت دیگر برایم ارزشی ندارد . . . اکنون نه مشترکی هست . . . نه مورد نظری . . . کارت شارژ رایتل را اینترنتی خرید کنید اگر نتوانی با عشق کار کنی و عاشق کارت نباشی، بهتر است کارت را رها کنی، در کوچه بنشینی و از کسانی که کارشان را دوست دارند صدقه بگیری

سایت خرید شارژ رایتل

اگر تمامی ما قدرت جادویی خواندن افکار یکدیگر را داشتیم، نخستین چیزی که در دنیا از بین می رفت عشق بود. - برتراند راسل خرید کارت شارژ رایتل مرا هیچ چیز عذاب نمی دهد،جز اینکه همیشه دانسته خطا کردم،ندانسته آلوده شدم،نشناخته وابسته شدم و نخواسته رانده شدم

فروشگاه کارت شارژ رایتل

لاکپشتا هم عاشق میشن.اما درد دوریشون کمتره،چون عشقشون آروم ترکشون میکنه!! خرید شارژ رایتل لاکپشتا هم عاشق میشن.اما درد دوریشون کمتره،چون عشقشون آروم ترکشون میکنه!!

داداشم اب ریخته رو خاک بوی اب و خاک بلند شده میگه وای دوسش دارم میخوام باهاش ازدواج کنم...! فک و فامیل عاشقه ما داریم:D

تو را انگار یک جا دیده بودم میان خواب و رویا دیده بودم نگاهت همچو شبنم آشنا بود گمانم بین گلها دیده بودم

  • ۹۴/۱۰/۱۵
  • شکری محد آقا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی