عسل و مربا

وبسایت سرگرمی

عسل و مربا

وبسایت سرگرمی

  • ۰
  • ۰

خرید آنلاین شارژ رایتل

رایتل

خرید کارت شارژ رایتل
به نیازمند پیش از خواستن ببخش زیرا اگر او را وادار به خواهش کنی بیش از آنچه که به او می بخشی از آبرویش می ستانی.امام علی علیه السلام غررالحکم حدیث 2459 خرید شارژ رایتل
زندگی بوم سفیدیست...
من و تو نقاش‌های این صفحه‌ایم...
زندگی را می‌توان زیبا نگاشت...
زندگی را می‌توان رنگی کشید...
اندکی رنگ محبت
بیشتر رنگ عشق
سایه روشن‌هایی هم رنگ صفا...!!!

کارت شارژ رایتل

فروشگاه شارژ رایتل
☜داداش که داشته باشی..✘
یکی هست که لب و لوچه آویزونت رو به لبخند تبدیل میکنهـ
☜داداش که داشته باشی..✔
یکی هست بگه غلط کردی ناراحتی بیخودمیکنی ناراحتی ملتففت؟!
توام بگی اره...اونم بگه دِ نشد:ملللتتفت؟
توام جییغ بزنی بگی اررررهㄟ(ツ)ㄏ شارژ رایتل بخشی از سخنرانی پدرم برای تشویق داداشم به اشتغال :
پسرم ، دوره زمونه عوض شده ؛
تو باید دستت تو جیب خودت باشه ؛
اصلا هم نترس …
انقدر بی شعورتر از تو هستن که الآن سرکار می رن ..!
بابام.^_^¦¦¦
من. (*^﹏^*).
داداشم.Q_Q
#طنز شارژ رایتل

خرید اینترنتی شارژ رایتل

فرق بین دوستت دارم و عاشقت هستم چیست؟
پاسخی زیبا از چارلی چاپلین
پاسخ چارلی بسیار ساده بود
وقتی گلی را دوست دارید آن را گلچین میکنید(می چینید) اما وقتی شما عاشق گلی هستید آن را هر روز آبیاری می کنید
کسی که این(متن) را بفهمد زندگی را فهمیده است.... شارژ ارزان رایتل
نیلوفری بودم که از عشق تو مردابی شدم
تا چشم دیدم اینچنین درگیر بیتابی شدم
ای عشق ازدست تو من از یاد دنیا رفته ام
من خون دل خوردم اگر" نیلوفر آبی" شدم


N خرید آنلاین کارت شارژ رایتل

فروشگاه شارژ رایتل ایتور


باید یک بار بخاطر همه چیز‌ گریه کرد...
آنقدر که اشک ها خشک‌‌ شوند...
باید این تن اندوهگین را‌‌ چلاند...
و‌ بعد دفتر زندگی‌‌ را ورق زد...
به‌ چیز دیگری فکر کرد...
باید پاها را حرکت داد...
و همه چیز را از نوع شروع کرد... خرید اینترنتی کارت شارژ رایتل
کسی که راحت تو رو میذاره زیر پاش میره
دو قدم جلوتر داره زیر پای کسی دیگه له میشه
قانون طبیعت اینه از هر دستی بدی میگیری !

رایتل

  • ۹۴/۱۲/۱۱
  • شکری محد آقا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی