عسل و مربا

وبسایت سرگرمی

عسل و مربا

وبسایت سرگرمی

  • ۰
  • ۰

صدای خنده ی خدارامیشنوی؟؟ دعایت را شنیده به آنچه محال می پنداری می خندد. سرمو کچل کردم میخوام برم خدمت دوستم دیده میگه میخوای بری خدمت ؟ پ ن پ سرم شپش داشت عمدا کچل کردم تا از دست شپش ها راحت بشم! از ابهر شبی گفتم به قلیانم که ازجانم چه میخواهی؟ نوشت با خط دود خودبه دردت میخورم گاهی ، تو برمن مینهی آتش که درد خود کنی تسکین من بیچازه میسوزم تواز حالم چه میدانی... ( توضیح 4جوک : البته قلیون خیلی ضرر داره ! ) در جهان چیزی هست که نمیدانیم چیست و کاری میکند که نمیدانیم چه کاری است! ( انشتین ) ( توضیح 4جوک : چیز عجیبی نیست ، انیشتین جون تو هم به درد همه ما مبتلایی ! )

پرداخت قبض جریمه

گرچه از فاصله ماه ز من دورتری ، ولی انگار همینجا و همین دور و بری ، ماه می تابد و انگار تویی میخندی ، باد می آید و انگار تویی میگذری قبض جریمه میدونی چطور میشه فریاد زد؟ چشاتو ببند و یه نفس عمیق بکش دستاتو باز کن .... فقط بپا گوشامو کر نکنی

قبض جریمه

عزیزم پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات شب به خیر احساس من پرداخت قبض جریمه با چتر باشم یا بدون چتر فرقی نمیکند بی دوست خیس بارانم....

پرداخت اینترنتی قبض جریمه

اسمان هرکس به اندازه معرفت اوست بی شک اسمان تو انتها ندارد... استعلام و پرداخت قبض جریمه گدا شدن به در خانه دوست قصد دیدن اوست وگرنه نان شب را هر گدایی دارد..... سه تا از بهترین خوابیدنهای دنیا: 1.خوابیدن رو پای مامان وقتی کلی خسته ای 2.خوابیدن رو شونه عشقت وقتی کلی تنهایی 3.خوابیدن با چشمای باز وقتی استاد داره درس میده ! اه عمیق میکشم امشب به یاد تو نعناو پرتقال که هیچ است دو سیب میکشم به یاد تو رشته ی محبت را باید به ضریح دلی بست که خیال کوچ کردن نداشته باشد

منبع: پرداخت قبض جریمه

  • ۹۴/۰۸/۲۹
  • شکری محد آقا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی