عسل و مربا

وبسایت سرگرمی

عسل و مربا

وبسایت سرگرمی

  • ۰
  • ۰

از سیم کارت دائمی به سیم کارت اعتباری شارژ منتقل کنید.

یکی از روش های تهیه شارژ برای سیم کارت های اعتباری، می توان به انتقال شارژ از سیم کارت های دائمی به سیم کارت های اعتباری اشاره کرد که روشی بسیار ساده و آسان می باشد که روش انجام آن در پست زیر به صورت کامل و با جزئیات ذکر شده است. سرویس جدید همراه اول به این گونه عمل می کند که شما می توانید از طریق سیم کارت دائمی خود برای مشترکین اعتباری این اپراتور اعتبار ریالی ارسال کنید و هزینه آن را از طریق قبض ماهانه و صورت حساب دوره ای خود پرداخت نمایید.

هم اکنون با استفاده از طرح جدید همراه اول شما می توانید از سیم کارت دائمی خود برای سیم کارت های اعتباری خود و یا دیگران و آشنایان اعتبار و شارژ همراه اول انتقال دهید روش انتقال نیز بسیار ساده می باشد که در زیر به طور مفصل در باره آن صحبت شده است.

روش استفاده از این سرویس:
شما میتوانید با استفاده از سامانه پیامکی 8911 از این سرویس کنید، که روش استفاده از آن در عکس زیر توضیح داده شده است:

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

در این آموزش ما قصد داریم نحوه انتقال شارژ بین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول را برای شما شرح دهیم با استفاده از این سرویس شما می توانید از سیم کارت اعتباری خود به هر مبلغی احتیاج داشتید شارژ همراه اول منتقل نمایید و هزینه این انتقال به صورت قبض می بایست پرداخت کنید به عبارت دیگر مبلغ شارژ بر روی صورت حساب ماهانه شما محاسبه خواهد شد و برای پرداخت قبوض خود می توانید از سرویس پرداخت قبوض ایتور بهره ببرید.

با استفاده از این سرویس شما می توانید سایر سیم کارت های اعتباری را با روشی بسیار ساده و آسان شارژ نمایید کارمزد و نحوه انجام آن در زیر ذکر شده است.

امکان انتقال شارژ دائمی به اعتباری همراه اول برای تمامی مشترکین دائمی فعال می باشد و نیاز به هیچ گونه فعال سازی ندارد. به جز مشترکینی که در ذیل این مطلب به آنها اشاره شده است. همچنین تمامی مشترکین دارای سیم کارت اعتباری فعال میتوانند از این طریق شارژ همراه اول خود را افزایش دهند.

برای انتقال شارژ شما نیاز به رمز انتقال دارید که به روش زیر میتوانید آن را دریافت نمایید:
شما می توانید با استفاده از شماره 8910 و ارسال یک پیامک خالی به این شماره رمز انتقال شارژ مخصوص به خود را دریافت نمایید.

همراه اول سرویس جدیدی با عنوان انتقال شارژ دائمی به اعتباری ارائه کرده که با استفاده از آن مشترکان دائمی میتوانند در زمان بسیار کوتاه از طریق خط خود برای مشترکین دارای سیم کارت اعتباری، شارژ همراه اول ارسال کنند. با استفاده از این روش مشترکین سیم کارت های اعتباری میتوانند علاوه بر روش های مرسوم برای تهیه شارژ مانند خرید اینترنتی شارژ، خرید از طریق خودپردازها، استفاده کارت خوان ها و کدهای USSD از خطوط دائمی نیز شارژ همراه اول دریافت نمایند. مبلغی که مشترک ارسال کننده ی شارژ برای خط اعتباری ارسال می کند در پایان دوره ی صورت حساب بر روی قبض مشترک محاسبه میشود و مشترک میتواند قبض خود را از طریق پرداخت قبوض، پرداخت نماید.

شما میتوانید با ارسال یک پیامک خالی به شماره 8911 راهنمایی های لازم جهت انتقال شارژ را دریافت نمایید، در تصویر زیر نحوه استفاده از سرویس انتقال شارژ همراه اول توضیح داده شده است:

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

توجه داشته باشید که رمز انتقال شارژ برای هریک از مشترکین ثابت و غیر قابل انتقال می باشد پس تمام مسئولیت های آن به عهده مشترک می باشد و همراه اول هیج گونه مسئولیتی بابت رمز انتقال ندارد.

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

بعد از اینکه شما تقاضای خود را مبنی بر انتقال شارژ را به شبکه ارسال کردید، سیستم ابتدا به درستی رمز، مبلغ شارژ همراه اول و شماره مشترک دریافت کننده شارژ می پردازد و سپس یک پیامک برای مشترک دریافت کننده شارژ ارسال می شود:

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

اگر مشترک انتقال شارژ را تایید نماید، پروسه تکمیل میشود و هر مشترک ارسال کننده شارژ و دریافت کننده از طریق پیامک از انتقال شارژ باخبر می شوند:

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

تعرفه انتقال شارژ همراه اول برای هر بار چهل تومان می باشد.

 

بند 7 : شرایط و محدودیت های استفاده از امکان انتقال شارژ

  • مشترکین دائمی در هرماه فقط میتوانند ده هزار تومان شارژ منتقل نمایند.
  • شارژ همراه اول قابل انتقال در هر بار انتقال شارژ باید مضربی از هزار تومان باشد و بین هزار تا ده هزار تومان باشد.
  • اگر مشترک داری شرایطی مانند تقسیط قبض، سیم کارت تست و یا سیم کارت اداری باشد حق استفاده از این امکان را نخواهند داشت.
  • اگر مشترکین دائمی بدهی آنها به 60 درصد ودیعه شان برسد امکان استفاده از این سرویس از آنها سلب میشود.

توجه داشته باشید که در هر مرحله که شما از طریق سیم کارت دائمی خود اقدام به انتقال شارژ همراه اول می نمایید هزینه ای مازاد از مبلغ ارسال شده از شما کسر خواهد شد این مبلغ به عنوان تعرفه انتقال شارژ از شما کم می شود.

استفاده از این سرویس مزایا و ویژگی های فراوانی برای شما خواهد داشت یکی از این ویژگی می توان به این اشاره کرد که دیگر برای خرید شارژ نیاز به مراجعه به فروشگاه و یا خودپرداز نخواهید داشت.

این سرویس بیشتر زمانی به کار می آید که به عنوان مثال بخواهید برای فرزند از سیم کارت دائمیتان شارژ ارسال کنید و تنها در چند ثانیه این عمل را به انجام برسانید.

  • ۹۴/۰۵/۲۹
  • شکری محد آقا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی